sockerfrossa

Jag har sagt det förr & jag säger det igen. När det börjar gå så pass bra med målet & människor börjar se de. Då slutar jag ibland att försöka & det blir tvärtom. Speciellt när det börjar bli resultat. psykologi skulle jag vilja veta mer om.  :) Inte lättare blir det av att få choklad i present på jobbet. Fantastiskt gott & uppskattat.
Igår var det dags att vara lite hårdare, var sugen på lite gott men gjorde god mat & åt lite mörk choklad.
För även om jag stolt cyklade nästan hela veckan & red lite i fredags så ät jag onyttigt. Men hade också en riktigt dålig allergivecka. Mådde väldigt dålig & det känns som den krypande förkylningen går hand i hand.
Vaknade linte helt 100%, men ska inte sjuker nu... sista veckan innan semester.


Min pizza med min sallad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0