Gråter av pappas ord

pappas ord på facebook blev bara för mycket, tårarna rinner i floder! Jag har själv varit i oslo nyligen & bott i Oslo i sammanlagt 2 år.

Pappas ord: Jag är fortfarande mycket chockad av händelserna i Norge men är också lättad av att veta att min kära syster och hennes familj i Oslo är OK.Mina tankar går till alla dessa familjer och anhöriga som mist sina nära och kära i den här fruktansvärda händelsen.Kommer ihåg traumat här i London efter bombningarna här 7/7.Har fällt tårar över alla dessa döda ungdomar och alla andra offer i den här mycket fega handlingen!Vi lever i en tid där urskiljning av våld tydligen inte känner några som helst gränser tyvärr!Min uppmaning till Norge är att fortfarande värna om er intigritet och demokrati!!

Tänkte jag skulle ta mig ut på en promenad, inte tänka så mycket på händelserna.
Tänder ljus & sänder tankar till Norge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0