Gårdagens

Promenad 1 h

Frukost
Omelett
3 ägg
Salt
Svart peppar
Grädde
Salami
Tomater

Träning
Promenad 1 h

Lunch
Matlåda
Chiligryta (köttfärs, fullkornspasta & massa goa kryddor)

Mellanmål
Mini morötter på Mc Donalds
Vatten

Vatten
Middag
Köttfärsbiffar
Egen brunsås
morötter, tomat & zuccini i ugn

Träning
Löping 7 km
mm jag vet att folk springer typ 3 mil i ett svep... men jag är stolt över det lilla.
Jag vet nämligen folk som inte vet vad joggingskor är. Jag är mitt emellan de två :)

Banan
Cola, syndade....
1 päronloka
Macka med philadelphia & tomat

1 glas röttvin

Träning
Dansade på Harrys 1 h

Frukosten ser inte ut som en hotellfrukost direkt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0