Dagens

Frukost
Havregrynsgröt med blåbär, linfrön & lite honung
ägg

Träning
1 timme på studiofitness
Detaljer om träningen hittas här!

Lunch
Fullkornmackaroner
Köttbullar
kikärtor med olja, vinäger & olja

soooov

Mellanmål
surdegsbröd
Drickyoghurt

kulglass, ojdå

Middag
Grekisk timjankyckling
Det var tydligen gott, jag fick inte så mycket i mig. Bristande matlust...

Rött te
en bit mörk chocklad





Grekisk Timjankyckling, med matvete
Sallad, kikärtor

Sedan kvällen har jag haft magont, väldigt ont men lidingare än sist. Då jag inte var jag skulle ta vägen.
Försökte äta, men matlusten fanns inte riktigt.
Ska nu försöka lägga mig, läsa lite & sova en god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0