bloglovin'

Fick en trevlig kommentar från Alva på den vanliga bloggen:

"Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?"

Mitt leende blev ganska brett. Men jag vill ju gärna att mina läsare ska kunna följa mig, om de vill.
Har ingen bra förklaring till det tekniska problemet. För vad jag vet har ingen annan tagit upp lägga till problemet med mig tidigare. Sök min blogg, hitta & klicka "följ" blogg. Men det är ju säkert det som
Båda mina adresser finns att hitta på bloglovin'

blueangel.blogg.se/
plus
blueangel.blogg.se/nystart/ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0