Artikel om Annas viknedgång

har just läst på aftonbladet om Anna Brygård. En kvinna jag träffat ett fåtal gånger på sommarfester & Halloween. Hon är väldigt vacker med massa utstrålning, det är det intrycket jag fått av henne. Nu har hon varit med om en fantastisk viktresa & gift sig. Försökte nyfiket se hennes bröllopsbilder, men lyckades inte!
Anna har gått ner 46 kilo & hennes immunförsvar är mycket bättre.
På denna sida kan ni hitta hennes viktresa med xtravaganza & viktklubb.
Jag blir stolt av att läsa artikeln, läs ni också!

Även min vän Sandrah som är med Anna på bilden, har gått ner i vikt med LCHF


Sandrah & Anna
Halloween 2oo8

Halshugg mig om bilden ska tas bort!
Men jag ville bara tala om hur duktiga nu är!


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Ha ha... hur kunde jag missa denna? ;) Måste varit att jag varit bortrest....



Ingen halshuggning... är bara glad att jag inte ser ut sådär mer =) Fasen va snygga vi var alltså! Minnen =)

2011-07-21 @ 23:00:57
URL: http://attvaramej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0