Träningen uteblir

Följde Anns råd att inte träna, men var peppad. Varför? Ja, det är någonting i kroppen, men har helt okej immunförsvar så det vill inte bli något. Vinter & mörkersyndrom? Ja, vem vet?

Vågar inte träna, den där hängiga känslan har varit sen innan nyår. Kände av det innan sista träningen, blev inte sämre av det... men kanske bryter det ut vid anträngning!
Känner att jag ska vara lite försiktig, men längtan finns hos mig. Tar igen det, kanske blir det lite spring i lägenheten under kvällen!



Det blir ett måndagsägg till frukost i morgon, mer proteiner


Jag måste fota mer bilder
 om jag ska kunna ha med en bild i varje inlägg


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej vännen! Det finns alltid tid för träning :) Boka in dina favoritpass, ha träningskläderna med dig till jobbet o ät mellanmål på eftermiddagen så orkar du. Tränar du efter jobbet så hinner du ändå gå o fika eller käka middag efter träningen. Lycka till, o gott nytt år!

2011-01-02 @ 22:02:52
URL: http://miapetite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0