Har haft en härlig dag

Gjorde en repris av förra årets tur i naturreservatet, det var helt underbart att traska runt! Nu ska jag fortsätta dagen med lite mat & film, det blir en lugn & skön trettondagsafton. I morgon åker julen ut, det blir också skönt att bli av med!
 
Känns helt underbart med nya vikten, kände mig pigg i hela kroppen!
Glömde bort träningen med Jennie, tyckte att jag fick nog med mina promenad ben :)
ute mellan 11.45-16.15
 
Vill önska er en trevlig kväll, det tänkte jag ha! Kram

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter härligt!!

Nån gång vill jag gå med!



Min jul åkte ut idag! Det är rätt skönt, ett tag är det mysigt, men sen vill jag tillbaka till "ordningen" ;)



2011-01-06 @ 21:16:46
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0