Dagens


Frukost: Äggröra, avokado & bacon
Lunch: Chili con carne
Mellis: ja banan, nötter, banan....
Middag: Super duper god kycklingrätt & sallad med feta
Just nu: En bit mörk choklad & en kopp kvällsro (te)

Träningen, japp det blev av efter jobbet & jag är grymt glad! Så enkelt det var att gå direkt!
Men körde på med huvudvärk, som försvunnit nu.
Jag tog löpbandet i 20 min, easy line 30 min, promenad på löpband 10 min
promenad hem & sen middagslagning. Disken får vänta, jag är såå skönt trött nu!

En ego, minus två matbilder
Tro mig, jag skulle lägga upp två matbilder från dagen. Låste sig...
Datorn vinner, Susanne smyger till sängen & ger upp hoppet om datorn, just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0