Biggest loser

En ny säsong?
Brukar inte följa detta med fastnade lite. Verkar vara ett glatt härligt gäng som är peppade inför en förändring av sin livstid. Kanske kan man få lite energi av tv-gänget.
Känns bara som innan pausen att de blir lite lurade, det fick ett lass med deras favorit mat som de frossade i sig. Som om de vore deras sista mål i livet. Men jag tror det finns en baktanke, vad tror ni?

De blev känslomässig invägning, men vilken styrka de verkar ha. Härligt att se den energin! Ge mig!

Ska se fortsättningen, sedan ska jag utföra lite av mina mål!

Kommentarer
Postat av: Ida

En ny säsong!

Då kanske man ska haka på för lite inspiration!

2011-01-03 @ 22:03:33
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0