Känslor

det är himla märkligt att man kan känna sig ensam när man har världens bästa omgivning. Men det blir att man sitter & funderar lite förmycket. Idag var en ensammen dag, fast jag hade Johan som sällskap nästan hela dagen. Men när vi skildes åt blev allt jobbigt... kände mig liten, ensam & en gnutta söndagsångest. Vill inte ta tag i något, så jag lagade god middag & tvingade i gång några maskiner tvätt, men sen då? Bok & soffa paus för att se solsidan. Nu: Borde hänga kläder

Har vräkt i mig chips & dricka som någon lämnade, skrämmer mig själv? Ja det gör jag. Vem stoppar mig? Ingen!

Kommentarer
Postat av: ellie

men gumman då.. kram!

2011-02-28 @ 00:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0