Åh jösses vilket pass

Inte konstigt efter att ha promenarad 63 mil. Startade vid mitt hem tidigt tidigt i morse, då startade jag min stegräknare. Inga problem till tåget. Pausade klockan. Nystart i "byn" jag jobbar i, jag går & går... men den vill inte starta. Ger upp & lägger telefonen i innerfickan. Tänker att den behöver kanske "komma i kapp". Tittar till telefonen vid lunch.... konstigt! Passade på att förlänga mitt liv med ett skratt.
Då har jag gått 44 mil. Nice!! Är nere i Ronneby & snurrar. Senast jag tittade var jag i Linköping eller på hemlig ort.
Senast jag kollade min adress så ligger mitt hem i Linköping (har fått fina julkort till en adress i Linköping i alla fall). Och jobbar i samhället bredvid. Magiskt!

Skulle vilja ha en fungerade stegräknare just idag, för jag har sprungit omkring på IKEA & min vanliga vardagstur (som ligger på cirka 1 mil, eller nä jag fick skjuss till stan)
Fötterna har sussat sött en stund, en känsla att inte lycka om alls. Det är väldans svårt att gå till träningen då.
Nu börjar fötterna leva. Passade på att blogga lite under uppvaket & tog mig lite mellis.


A-B Fil, gojibär, russin, linfrön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0