Nära till gråt

Bebis & förlovningslycka. Är så glad när det går bra för människor omkring. Själv är jag mest för förvirras.
Glädjen över att andra är glada & lyckliga. Det blir en eller två glädjetårar vid mysig information.

När träningen går bra går inte hemmet bra... Så?
Känner mig ibland sjukt stressad. Jag hinner laga mat & diska, men inte plocka i skåpen. jag hinner dammsuga men inte torka golv. Jag hinner tvätta men inte vika. Jag hinner träna, duscha, se favvoprogrammet & sen somna sött.
Folk undrar vad jag gör med min fritid. Jag undrar hur alla hinner med!

Nu måste jag sova. Kom hem vid 21, kände mig helt slut & vissa delar snurrar i livet!
Men en intressant dag!

En promenad outfit en kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0