Min vän & kollega

Positivt tänk!

Har fått massa härliga goda nyheter denna vecka, men den har varit tung också. Min vän & kollaga slutar i morgon. Och jag vet att det finns många som inte förstår hur nära vi hann bli. Men hon är en god vän & en liten go inspiratör. Ska försöka säga det till henne i morgon!! :)
Mia, min Mia kommer saknas av barn, föräldrar & MIG!!
Föräldrar har varit helt underbara (världens bästa) & jag får massa pepp runt omkring.
I morgon kommer nog en tår från en & en annan känslomänniska.
Eller har vi gråtit nog, gråt övergick i fniss....
Vi har jobbat tillsammans i 4,5 år


Ses snart igen, min kalaspingla!
Krama om


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fina Mia!

2011-12-08 @ 22:27:35
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0