En påse energi & glädje beställd...

Ge mig ork & kraft!
Försökt vakna till liv i morse för att hinna med en hurtig promenad på morgonen. Försökt verkligen men viljan att vara lite effektiv & hur det blev i verkligheten, gick inte samma väg. Det tog långtid att vakna till liv & få i hop livet. Det blev ingen promenad, men det kunde blivit för tågtiderna är väldigt förändrade. Det kunde blivit 3o minuter powerwalk.
På eftermiddagen har jag känt mig trött & nedstämd. Det finns ingen energi till övers & det blir en sånn dag som det mesta känns bara fel.
Tåget kom in senare för de nya tiderna går inte helt ihop med mina arbetstider. Senare ankomst hem, såklart!
Jag har varit hemma 4o min, nu när klockan är 19.12

Vill bara sova, mysa & äta gott.

Känner ingen träningslust & känner bara att jag bedrar mig själv.
Vet ni vad? Söta saker är beroendeframkallande till tusen & det finns inte energi till att besegra längtan efter goda saker.
Just nu handlar jag inget själv (stolt?) men jag äter det som finns. Varför äta nyttiga måltider då?
Hur ska jag nå mitt mål när jag inte kan hålla några enkla regler.

Ska jag packa väskan & springa till gymmet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0