Dag 9 – Det här saknar jag

Ett ganska svårt ämne, hur djup ska jag vara?
Det är saknar här & nu. För stunden, det jag kommer att tänka på.

Saknar att ha min familj nära, alltid men speciellt kring jul, sommar & födelsedagar.
Saknar att inte ha traditioner som återkommer varje år.
Saknar mitt ljuva vackra norrland & känner en saknad till mitt barndomshem. Att det inte finns mer, kan inte se huset.
Saknar känslan att ha ett husdjur
Saknar min egen katt, familjers katter & hundar
Saknar vardagstrygghet, en egen familj
Saknar sommar & värme
Saknar vissa härliga minnen & tider ur livet
Saknar äkta kärlek & vänner långt bort.
Saknar farfar, faster, morföräldrarna & vänner i himmelen


Kommentarer
Postat av: Per L

Förstår dig, Kram

2011-12-18 @ 10:49:29
Postat av: Nina

<3

2011-12-18 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0