Dag 8 – Min favorit födelsedag

Min favorit födelsedag, favoriterna de är nog mina vuxna födelsedagar. Därför väljer jag att skriva om en av de bästa är nog min senaste födelsedagar. Även om jag har fina minnen från mina vintriga födelsedagar.

Min 29 åringa födelsedag firades med värme, kärlek & vänskap. På dagen fick jag gäster & vi åt lite tårta. Jag fick till och med blåsa ut ljusen på tårtan, det var nog mycket länge sedan. Fick hälsningar i olika form, kramar & paket
På kvällen drack vi bubbel hemma hos mig & senare gick ner till Aioli (en nyöppnad tapasbar)
Det blev god mat med mitt underbara, underbara sällskap. Önskar att alla mina vänner hade varit med, för det blev en fin kväll. Vi gick pubrunda på två ganska nya ställen. Det var en kväll för nya barer...
Kvällen avslutades hemma hos Jonas.

Kanske skapades en tradition det året. Det återstår att se.
Den 28 januari är det 2o årsfest. Eller det var nog 3o?

Tack för en toppen kväll,
Kram



En av mina favorit födelsedagar.
Ser ni att det är dag 8?
Mitt nummer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0