Dag 10 – Min framtidsplaner, drömmar och mål

Min framtid och drömmar går hand i hand. Älskar verkligen det arbete jag gör idag, jag & mina förskolebarn. Men vill hela tiden mer, har ambitioner & kanske inte rätt utbildning, men mycket kunskap. Just nu kan jag inte se mig själv studera till förskollärare , för jag tycket nog att jag gör mitt jobb bra. Vill kunna vara kvar i alla fall, nå min framtid i rätt riktning i den yrkesroll jag har.

Hoppas på en man & därefter en egen familj. Med små fötter springandes kring mig i ett fint hus på landet.
Det får inte ta för många år. Två barn är min önskan, två friska & vackra barn. Drömmar ibland om tvillingar.
Önskar att jag i framtiden kan ha djur igen, slippa att vara sjuk varje sommar & kunna vara med de små fyrfotingarna.



Drömmer mig bort om en butik inom inredning. Eller jobba i en liten mysig affär. Eller skriva en bok- min bok. Önskar att jag hade spåketsgåva, för jag gillar verkligen att skriva, vara kreativ.
En stor dröm skulle vara att fotografera hela dagen lång & livnära sig på fotokonst, eller konst & skapande överhuvudettaget.

Ett mål är att verkligen hitta mig själv, förstå & sätta ord på livet.
Ta tag i mig själv, må bra & hitta en hälsosam livsstil.
Jag är en bit på väg



Kommentarer
Postat av: petra

Vännen: du har verkligen språkets gåva det tror jag att vem som helst ser och hör. :) kramis

2011-12-18 @ 20:05:45
Postat av: Sanna

Jag tycker du är en duktig pedagog som ständigt utvecklas och som vill framåt - det beundrar jag med dig :)

Tycker också att du har fina drömmar och önskningar om framtiden. Och en bok tycker jag helt klart du ska satsa på. Kanske kombinera fotograferandet med att skriva små kloka texter? Tror du skulle klara det galant och jag är först med att beställa boken :)

2011-12-19 @ 23:52:34
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0