Åhh typiskt...

Har fortfarande ont i munnen, tandköttet är irriterat. Har ibland problem, det har väl typ alla människor. Men just detta känns annorlunda & ser inte bra ut, det lilla jag själv ka se. Köpte lite smått & gått på apoteket idag. Får ser om det går över, före middagen unnade jag mig ett stycke värktablett. Känner att det tar på humöret, vet ju egentligen inte om det är bara tandköttet eller om det egentligen är tanden. Lite lätt oroad! Vill typ ligga till sängs & mysa ner mig.
Kanske ligga i sängen & jaga underbara recept till 3o årsfesten.

Måste ha något trevligt att tänka på. Förslag!?

Tänkte ta en promenad. Undra om det blåser ute?
Det gjorde det minnsann i natt. Fy! Jag vill ju inte blåsa bort, bara för att jag är sugen på en promenad.
Kanske kan jag svänga förbi gymmet, om blåsten är omöjlig.



Hoppas ni har en trevlig kväll
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0