Vilodag

Har cykat, cyklat & cyklat. Tog därför en 100% vilodag från träning idag. Inget tur & returcyklade, valde också att inte ta mig till gymmet. Det krävdes en del tankeverksamhet för att förstå det. Vilodagar behövs, det har även de bästa inom träning & hälsa. Är rätt så utmattad efter mina arbetsdagar, brinner av kreativitet! :)

Känns så där att blogga, internet hemma hos mig är långsamt. Har inte jag uppdaterat mig? Minns 9o talet & teknikens värld då! Allt tar tiiid, även att läsa era underbara bloggar!

Fina Jennie & fina Sofie fyllde år idag. Jennie fyllde gumma, själv har jag 5 månader kvar! :)
Idag har jag namnsdag eller hade förr. Men Sofie sa grattis, tack söta!

Godnatt från denna lilltös!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0