Förbereder mig

haha det är ju tur att man tar reda på info. eller får info när det verkligen behövs. Loppet är en dag tidigare än jag tänkte, bra att jag tog reda på det! Så blir det när platsen ska betalas. Är lite orolig, för i morgon ska jag jobba extra.
Så i morgon är det cityloppet, betalt & klart! Eller jag har ju inte sprungit än. Men har min vilodag. En påtvingad vilodag, dels behövs det för att mitt lopp är i morgon. Men jag blev skakig & svag i kroppen idag, så som jag blivit då & då. Jag är mycket peppad mentalt, längtat efter ett nytt lopp! Var megapeppad efter årets blodomlopp, kanske blir det milen nästa gång! Nu Är det fysiska som spökar, hjärnspöken, eller har jag missat något idag?
Nu har jag en vän (fler vänner) som har det så mycket ofta, varje dag, värre... så jag är rädd att klaga, men visst är det konstigt att unga människor ska må oförklarligt! Tänker på de som inte mår bra!! Tänker på mina vänner & försöker vara positiv!

Blir så underbart peppad på facebook & träffade duktiga Jonas för massa braiga träningtips.
Ikväll har jag duschat extra länge, tagit på myskläder & ätit goda rester. Samt läst på om träningstips under loppet.
Nu sjunger jag till allsång.

Tusen tack mina fina för peppen!!
Mycket gilla &:

 Jonas, träningcoach: Det fixar du!!
Henke: Go Go Suz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0