Upp som en sol, ner som en pannkaka

Har verkligen haft träningslust, i går fanns det hängighet i luften här hemma. Så jag var hemma, gympa för hjärnan genom pappersarbete. Men idag packades adidasväskan full med bra-att-ha-på-gymmet-saker... men tror ju alltid det är öppet till 2o.oo, men kom dit 18.45 & det stänger 19.oo.... Jahapp!! Går en längre promenad med matkasse & sedan hem.
Gjorde räkmacka, hittade grymma recept, här som jag inte inspirerades av denna gång! Hmm min blev nyttig & god, njöt riktigt ordentligt en stund.


I morgon ska jag på allvar träna igen, det ska bli roligt att hälsa på gymmet igen. Trivs ju så bra där & har mindre tid över till annat i mitt liv. Träningen går mer & mer före, förutom vissa veckor som det är lite mer kaos eller mer socialt.

Over and Out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0