Träningsvärk

Jag gillar känslan av att ha träningsvärk & förra måndagen funderade jag på varför jag inte känt av mig träning på länge. Vill ha kanslan....

Då körde jag hårdare än vanligt i muskelgruppen magge & hade träningsvärk till fredag, puh!  Men det var ett kort & intensivt pass. Lite löpning & lite gym, men grym träningsvärk. Förklara den?  Igår var jag på plats i över en timme, easyline, step, körde mera mage 3x15x3 (rak, höger, vänster, pratar inte om boxning) Inte en milimeters värk, bara liite i går kväll.  What? Kroppen är spännande. Men vaden skriker, iiiiiiiiiiihhh!! Höger vaden igen, betyder det att vänstern är starkare?
cyklade också på sittcykel som avslutning på det hela & unnade mig stechning

Upptäckte just lite ytlig magont :)



Osminkade sanningen

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0