Sömn en liten räddning



Kände mig inte alls pigg tidigare, känner mig lite ledsen. Det är väl det vanliga med storhelger. Den började jättenbra, tack Alex & Anders för grillmyset igår. Jag är tacksam att lilla jag fick vara med. Men somnade i fotöljen när de pratade om sånt jag inte brukar gilla (skador, läskigt blod...) Fniss, typiskt mig!
Var hemma ganska sent, sängen blev det vid två. Sov fint hela natten, är grannen med skorna inte hemma?

Promenerade fram & tillbaka till Ikea, köpte kastrull & lite annat nödvändigt. Handlade även godis & en påskpresent till en vän  (som hann resa bort). Varför godis, jag blev ju bara mer nere....
Somnade i 1,5 timme, känner mig lite gladare & piggare nu. Vet ju vad det beror på, jag vet också vad som utlöste det lite lite extra... kan inte skriva det här! Vet aldrig vem som läser :)
Denna dagen känns lååång, men nu ska jag slå ihjäl lite tid & städa

Sömnen gjorde mig lite mer viljastark!
Tacksam för alla fina vänner som finns,
kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0