o9.3o piiip

kylskåpet städat, jag mår så himla bra av rensstädning! Som jag upptäckt tidigare, jag mår bra av långledigt för då gör jag saker som jag inte tycker jag hinner med i vanliga fall. Men som man kanske skulle klara av var & varannan helg. Men då ska ju allt annat ske, eller hur?





 
två ceasardressingar, två oystersås.... vilken koll



Jag äter spanskt/italienskt, mexikanskt, sill (sillen är slängd) plus lite till!
De som ser mig källsortera måste tycka att påsken tog slut fort för mig i år,
fast inte om de tittar på burkarnas datum.

Känner mig duktig & oekonomiskt just nu
:)

Foto: Mina egna, men "retroricerade" i MakeRetro

Vad har ni i ert kylskåp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0