Ledsen

Ja kommer snart tappa modet på träning, även om jag nu fått världens bästa smak för just min egna träningen.
Men den är stressande att genomföra! Sedan jag började nå mitt mål att träna 3 dagar i veckan har allt annat blivit lidande... kanske mest min själ & mina vänner!  Antingen jobbar jag sent eller så är det träning, äta & sova!
Hinner inte med måsten, åh är det prio med måsterna så hinner jag inte träningen.
Tappar suget & viljan!
Måste flytta fram träningen en dag, men orkar jag? Orkar jag stressa vidare? Min vecka känns redan full...


22.22
Tack Nina, för fina & peppande ord!
Fick en underbar kväll precis som jag behövde, kände mig ju tillfälligt trasig! Ibland blir det bara för mycket i livet. Men känns så fint att veta att det finns så fina vänner som ställer upp & ger glimtar i livet.
Denna kväll avslutades med ett leende på läpparna efter en god middag hos fina Sofie, åh johan var också där!
Tack!

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag förstår hur du känner, livspusslet är svårt att få ihop, men ge inte upp nu, du har ju skaffat träningspartner o allt! :-) kram

2010-09-21 @ 21:03:30
Postat av: maria

stor kram gumman. hoppas stressen snart känsn mindre när du kommer in ie tt rullande schema.

du får inte ge upp nu! det är dumt! kämpa!

2010-09-22 @ 08:32:41
URL: http://crazyminds.blogg.se/
Postat av: Xer Nahoj

Ibland går motivationen upp och ner... framförallt när det är svårt att få ihop allt..



kramkram!

2010-09-22 @ 21:24:00
Postat av: Nina

Viktigt är att inte fastna vid..."åh, jag måste träna 3 ggr i veckan...jag måste träna 3 ggr i veckan"...

Utan, var nöjd med vad du lyckas träna...om det är så är 1 pass eller 3 pass.

Ibland är veckan fylld med en massa andra åtaganden, träffar, fester, jobb etc etc och tiden finns inte. Men om du då lyckas att få in 1 träningspass, så var nöjd med det. Istället för att se misslyckandet i att inte fixat 3 träningspass.



Ganska vanligt/normalt att se bara vad man INTE hinner, istället för VAD man hinner...och många ger då upp.



Gör tvärtom.



Var nöjd. Ta en vecka i taget. Ibland blir det 1 träningspass, ibland blir det 3 träningspass.



Bättre än att inte träna alls.



//kramis

2010-09-24 @ 18:58:12
URL: http://www.nina247.com
Postat av: sofie

Man ska träna för att man tycker det är kul, inte för att man MÅSTE! Passa på att röra dig på andra sätt ist om du nu ändå vill hålla fast vid mycket träning fast inte tiden finns, gå ist för att ta bussen, lyft mjölkpaketen extra många ggr innan du häller upp i glaset, gör en massa knäböj och tåhävningar när du borstar tänderna eller lagar mat...Gör sidups medans tevattnet kokar upp osv. Få in träningen i det övriga livet liksom!:) Men återigen, ser man träningen som ett "måste" så blir det inte bra alls! Då tappar man både viljan och lusten.

Jag hade med viljat komma igång så smått nu men har ÅTERIGEN blivit förkyld... andra gången på en månad, helt sjukt.... Blir så trött på detta...



Se nu till att lägga tid på vänner och så och försök väva in träningen i ditt vardagliga liv! Det blir mycket bättre då!;)



KRAM

2010-10-02 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0