Täckmys

Kryper under täcket en stund... tills det ringer på dörren! En man ska titta på min ugn, igen.. får se om det blir en ny ugn eller nytt vred! Ugnen är från då huset byggdes, jösses kan jag få ny?
Uppdatering, karln kom inte... efter 4 var det sagt, nu är klockan 18 en fredag!

Jag känner mig helt slut, men jag kan stolt berätta att jag äntligen kunnat tränat i veckan & nått lite häslpmål!! Nu lite välförtjänt vila...

Ni vet Mark Sloan i Greys anatomy, han ser jag i Förhäxad just precis nu (för en stund sedan).... han ser lite ung ut!

Datorn skulle bli uppdaterad, skrev egentligen detta vid halv fem tiden!

Kommentarer
Postat av: pojkmaffia

jag hoppas innerligt att du får en ny spis! snåla värd du har

2010-10-16 @ 08:41:52
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0