Joggade i Knole Park

Det är en helt underbar känsla att springa bland dessa djur, de är så vackra & fridfulla. Jag kände mig så himla levande & det var helt obeskrivlig upplevelse att springa i den vackra miljön.
Var hemma på 17 minuter, så det blev inget långpass. Men jag är stolt ändå!

Denna park ligger i England, Seven Oaks. Den är känd för rådjur och dovhjortar i 100-tals, den har även slott & golfclub. Så vacker miljö!
Jag åkte till England igår för att överraska pappa som fyllde 6o år igår, det var en härlig känsla att få överraska honom. Det var min present till honom.


Hjort & Knole castle


Kommentarer
Postat av: maria

åh vad vackert!

2010-10-03 @ 12:09:00
URL: http://crazyminds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0