22.oo en fredag

Jo då är det dags för en gamling som jag att krypa under täcket. I morgon ska jag ta tag i mitt röriga hem. Det ska bli ordning i garderober & jag ska fortsätta skänka saker jag inte använder.
Idag har jag mått väldigt bra, känt mig på fint humör trots en envis trötthet som hänger över mig. Min höft vill också krypa under täcket. Ska bli underbart att komma i säng tidigt, känner att denna fredag har givit mig en del! 
Ansiktet är tvättat & tandborstningen är över!

Jag bädder ner mig med en tidning, kanske Topp Hälsa.
Vad läser du?


Kommentarer
Postat av: Molly

hej susanne!

hoppas att allt är bra med dig!?

tack för din kommentar. jättekul att du ger respons så att jag hittade hit :)

du får ha en fortsatt bra helg! kram

2010-11-13 @ 18:13:35
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0