Vad hände egentligen?

Tillsammans med en vän var jag på stan igår för att hitta kläder, skor & presenter inför examen & studenten!
Vi började tidigt för att hinna med, vi hade väldigt trevligt & jag var en duktig personlig shoppassistent. Men efter lunch ville min kropp inte shoppa mer (fast någon shopping hade jag inte gjort). Kroppen strejkade genom att bli lite svag, svimfärdig, svarta prickar i synfältet! Jag rusade ut från Vero Moda, inte tänkte jag tuppa av här....
Sofie hjälpte mig att få sockerkick, senare ringde vi Jonas som ev skulle få ta emot en fallande mig & kanske lite mun mot mun

Somnade på en soffa, repade mig efter lite spökerier & blev mig själv till kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0