Träningen

Tog mig till till två träningspass på gymmet förra veckan. På tisdag var jag på löpbandet och på onsdagsträningen blev det tre olika maskiner medans jag väntade på att löpbandet skulle bli ledigt. Kände mig glad & stolt över att jag tagit stegen till gymmet. Nästa deal jag har med mig själv är att prata med en instruktör på gymmet för att få lite extra rådgivning. Prova lite pass är väl tanken också
Söndags tog jag mig en fotopromenad.

Helgkosten är jag inte megastolt över, men... Jag har njutit tillsammans med vänner som gott sällskap

Kommentarer
Postat av: Sofie

Den sociala biten är med viktig!;) Även om det innebär pizza och vin med vänner!;)

2010-03-15 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0