Lyckokickar

Åh vilken härlig känsla jag hade i kroppen i går morse. Anledningen var träningspasset i torsdags, men allt började i tisdags. Då kände jag mig inte i helt form på arbetstid, skippade därför min träning som skulle varit afrikans dans, men gick på mitt bokande möte med en medlemstränare på studiofitness! Det gav mig en kick, den instruktören fångade mitt träningssinne en smula mer!

Dagen efter blev det träningsvärk, bara av att ha provat de maskinerna hon rekommenderade. Vi bokade in ett nytt möte för att koncentrera oss på min höft. Det ser jag framemot & ska plocka ner min träningsboll från vinden efter hennes råd. Så på tisdag ska vi ses igen...

På Tordagskvällen utmanade jag mig själv. Löpbandet 15 minuter plus gymmet mage & ben samt en armövning, avslutade med löpbandet 10 min. Det resulterade i den önskade träningsvärken. Men benen skulle ha orkat lite till..?

Fredag morgon- Lycka i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0