Lördagsträning

Lördag kväll, vad gör man?
Jo i min värld var det städning & galen träning på schemat

På med partymusik, träningskläder & inneskorna.
Fyll på vattenflaskan & kör!

Jag dansade både normala steg & helt orimliga rörelser! En sak förstod jag, ska aldrig låta någon se mig i detta tillstånd! Men å såå roligt jag hade! Ett gott skratt förlänger livet! Det var uppvärmningen det, puh! Sen....
Blev det armhävningar & situps... testade också på min fina födelsedagspresent, gummibandet! Det var också roligt, men svårare än vad jag trott... fast svårt var det inte!

Idag är det massa träningsvärk i armar & mage, mage får jag aldrig värk i när jag kör lika svettigt på gymmet!
Det blidde en lungare form av träning idag, 1 timme & 20 min promenad med stavar


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Great! Du ska inte joina the crew? Och bli en AHB? =)=) Det är jättebra och jätteroligt. Ett färdigtkomponeradprogram för att efter 8 veckor vet man att det har gett resultat!



Oj 1 h 20 min, då måste du ha typ en mil =) Starkt jobbat!

2010-01-17 @ 18:33:26
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0