Naturreservat

Min vän Sofie & jag gick ut på äventyr igår. För mig var det ett äventyr eftersom glömmer bort hur underbart det är att göra den typen av upplevelser i naturen. Vi trotsade vinterkylan & gav oss ut i Tinnerö Eklandskap för en dagsutflyckt. Det var jättehärligt med naturen upplevelsen & sällskapet! Det blev en utmaning att ge sig ut när andra nrmalt stannar hemma, jag är nästa stolt att vi tog oss i väg. Tack Sofie!

Vi träffade på grisar & tydligen en liten vessla (vi var lite osäkra på sorten, men lite foskning krävdes)

Äntligen kom vi till en grillplats, vi gjorde eld lite snabbt... någon hade lämnat rester så det var inte så avancerat!
Att laga middag på stormkök var lite högre ambition på, men roligt att ha invigt min fina 27 års present.
Vi åt soppa med färska grönsaker, bröd med örtsalt & en slurk te.

Påväg hem kom det ännu mer snö... kan det snöa mer?
En härlig & utmanande dag i naturen!



Trackback
RSS 2.0