Whihoo

Ett till träningspass denna vecka, så himla göttt, så himla härligt! Klarade en meter extra, om jag tittar tillbaka på den förra bra tiden. Bra uppvärmning med löpband, jag blir väldigt hott. Det nya är att jag kanske ska försöka träna efter jobbet, med alla andra. Ganska mycket mer energi då. Träning, hårdpass & sen nyttug mat! Mitt nya tänk? haha vi får väl se?
Det är tyvärr väldigt fullt med folk efter den typiska arbetstiden. Kan inte fler sätta sig hemma & lata sig några timmar innan träning... så kan jag börjar med efter fyra passet. Nu ni veta att denna tös är väldigt trött & längtar till den ganska nybäddade  sängen, mys mys!

I morgon bär det av til vännerna i Hässleholm, en gamling ska firas (detta får jag äta upp)
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0