Taktik?

Hm, upptäcker som vanligt att klockan går väldigt fort! Har ätit en god fiskgryta, plockat undan & har tvättid. Alla dessa sysslor gör att träningen blir tajt denna tisdagskväll. Tar en svängom med dammsugaren i stället & springer i tvättstugan. Det blir mer tid till annat i morgon i stället! Planen är en vinterpromenad och/eller en tur på mitt fina gym. I kombination med lite julförberedelser. Taktiken är nu att jag måste fokusera på städ av hem, alltså vardagsmotion. För det är ingen menining att gå utanför dörren, min plånbok är kvar i jobbjackan! De räckte inte med att påminna sig en gång om att inte glömma "börsen". Det bli minst en promenad i morgon, till jobbet. Med undantag ett en bit blir med tåg, eller buss, kanske tåget eller var det buss...?

Nu är det vardagsmotion på mitt julstädschema, fram med dammsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0