krämpor

I onsdags var jag hos min läkare & kom inte fram till några nyheter ang. min höft! Har haft riktugt ont i ca 3- 4 veckor, åh till sist blev jag desperat att ringa VC. Men utan vettiga resultat: Jag ska träna mig starkare, äta receptfria smärtstillande vid behov & ev. få en kortisonspruta på fredag. Men det är bara om jag fortfarande har ont.... så nästa helg blir det vila! För när jag fick en -o7 åkte jag till stockholm & där tog jag inte det lugnt!! Men ska vara försiktig första dygnet. Därför kan jag inte jobba... därför tog jag ingen exkremt läskig sprutta i onsdags.
Kändes inte som om min läkare tog mig seriöst denna gång, verkade förvånad när jag berättade hur ont jag hade senast i torsdags (förra veckan) & att jag varit sängliggande för smärtan varit för stark! Har inte varit där sedan -o7 & kanske därav att han tycker att jag borde varit där oftare om jag skulle ha så stora problem.

Så på eftermiddagen & kvällen var jag låg, jag går inte till läkaren i första taget... tycker det är påfrestande! Då vill man bli tagen på allvar när man väl vågar göra ett besök, är det inte så?
Så kommer man inte fram till något nytt, varför kan jag inte få något kontret?

Igår hade jag feber på kvällen & illamående på morgonen.
Kunde inte riktigt lokalisera vad det kunde vara.... Idag sa min mage ifrån & har varit sängliggande!
Så här sitter jag, vill verkligen städa & framför allt komma ut lite!
Men ensam som jag är, måste i väg & handla lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0