Hurtiga godisätar´n

Jaja, man måste njuta av livet också! Brukar en vän så vackert tala om för mig! Tack för att du påminner mig! Men jag tror det blev för mycket av det goda.
Vi njöt av livet uppe i norr! Åkte längdskidor i hela 1 mil & det kunde jag nästan bara drömma om. Både konditionsmässigt, men framför allt orolig över min höft! Men träningen gjorde susen, även för mitt självförtroende! 

Under min underbara viselse åt vi körv, brödet & massa annat ovettigt som godis, choklad & efterrätter! Måste man äta sånna mängder? Njöt av livet gjorde vi minsann! :) Första dagen blev det fruktsallad, sedan gick det utför!

Mitt samvete säger mig att packa träningsväskan nu... mer om min relaxviselse i framtida bloggande!
Du kan också läsa om resan i vanliga bloggen!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men visst mådde du bra i helgen som var?! ;)

2009-03-31 @ 18:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0