Gladbikt

V. 12

Så är det dags att ge beröm till mig själv för denna vecka och berätta var som varit bra & vad jag är nöjd med!
Dela med mig av det postiva & inspirera er andra. Måndagens gladbikt är inspirerad från en väldigt vettig blogg, då fokusen på att se tillbaka på veckan med glad & stolt inställning. Hjälpa mig att se det man är nöjd över & som är bra med mig! Detta ska jag försöka skriva varje måndag, påminner ni mig? Ni kommer väl också att gladbikta på ett eller annat sett?



Kände helt underbar lycka i början av veckan, kändes som jag verkligen njöt av livet och tog till mig av att jag njuter att vara ensam/ singel! Vilket jag stått för i stort sett hela veckan, & sett till att vara social med vänner!
Jag lyckades få in ett träningspass och tog tag i att städa hemmet! På fredagen var jag modig och tog en sputa för att bli frisk i benet! Helgen har varit trevlig, tagit mig tid för vänner & njutit av livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0