Ny träningsmetod?

På gymmet kämpar jag med just magmusklerna, åh jag kämpar för att känna att man kämpat.... träningsvärk!
Jag kör maskiner, sitt-ups & försöker hålla modet uppe, men det känns inte som något händer.

Men nu har jag kommit på den briljanta metoden, den är testad av mig själv med goda resultat!
Du låser dig ute & sedan är det en  fördel att du bor på botten med balkong!
För när man låser sig ute försöker man komma på olika metoder att komma in, och jag försökte klättra in på balkongen.
Jag fick kämpa hårt, men kom aldrig upp.... Puh!
Kom in i lägenheten utan olagliga försök (hyresvärden fick komma), men det är ju ingen match!

Magen fick perfekt träningvärk & gäddhänget fick stryk också!
Hur ska jag använda mig av min träningsmetod utan att bli klassad som inbrottstjuv & få polisen effter mig?
Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0