Älskar tidiga dagar

Fredag tidiga dagen.
Man känner sig utvilad & får så mycket bra gjort! Mötte upp min vän Sofie  innan hon skulle hem till Fagersta.
Sedan tog jag en tur in till stan, handlade hårprodukter.
Städning, det gör gott för själen. Det känns bra efteråt, så efter städning tog jag mig 5 km i spåret & gick sedan hem för att ta det lungt. Gjorde god mat, såg på tv & gjorde mig klar för sängen.
Vaknade med gott samvete, med glatt humör & halsont.  Nu ska jag göra ägg & bacon till frukost


Fredagsmat
Benfrikotlett med chiliolja, chicken & stekpepper, salt & peppar
Vitllöksstekta champinjoner
Grönsallad, tomat & avokado
Béarnaisesås



Lördagsfrulle: Ägg & bacon
Citronvatten
äpple

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0