Vilket jobb!

Under denna vacka har det stressats i mina två hem. Fick min andra lägenhet i detta huset förra fredagen, & sedan dess har det hänt en del. Gia & jag flyttade möbler i lördags! Någon effektivare får man söka efter!
Sedan i fredags har jag bara sprungit mellan lägenheterna & försökt att ordna lite! Men i kväll var det hård städning!

Så då bör man komma igång med träning snarast! Fick ju massa gratis!

IG-helg, läs Idas glada IG-dagar! Gillar hennes inlägg!
Pizzan som jag unnade mig i lördags var himla god! Jag tyckte jag behövde den... eftersom jag varit utan mat hela dagen!
Söndagen var stressig & ingen mat då heller! Men Merpo beställde mat till oss, så vi delade på två rätter från pizzerian! Åh det var inte sallader!
Har haft lite bättre fokus under veckan! Men jag kan kämpa bättre!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt!

Så mysigt att få inreda på nytt :)

Jag ser fram emot att få se!

Skönt att du är färdig med den gamla nu, så du slipper tänka på det mer!



Angående IG... man får ju ha det så ibland. Huvudsaken är ju att man inte ger upp helt bara för det! Både du och jag har väl ganska tydliga mål!! Så vi går bara på det igen!!

Tack för komplimangen om mitt inlägg!

Blev förresten en pizza för mig också förra helgen...



Imorgon blir det mer IG - alkohol... men maten blir ganska GI!! :)

2009-01-30 @ 22:18:38
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0