Viktåret

Mina kilon rinner inte av fort direkt & sedan har det vart svårt i perioder... i början var jag i ett samboförhållande & sedan singel! Första singeltiden var tung, men sedan gick det att fokusera igen! Detta mitt 2oo8


3 jan
61,8 kg.

28 mars
60,5 kg. Min bästa vikt

4 april
Började cykla till jobbet när vädret tillät
61,5 kg.

7 juli
63,6 kg
Provar en intensiv & tung 3 dagars diet
10 juli 60,9 kg (- 2,7 kg)

3 November
60,9 kg

4 November
61,2 kg

10 november
59, 6 kg
Under delmålet, glädjeskutt

December
Efter julen i england vägde jag dryga 61, närmare 62

2009
Igår (17/1-o9) vägde jag 57, 6 kg




Susanne, bruna linser 2oo8



Det jag gjorde nu var att leta genom mitt kalender & blogg för att hitta resultat! den var välskriven med motion till en början. Men jag är ju ingen kalender människa! Hoppas det blir bättring detta 2oo9 när min topphälsakalender kommer! Längtar....
I början av 2oo8 tog jag mycket promenader och var väldigt aktiv! Promenaderna har blivit mer sällan nu, men då är kosten nästan helt annorlunda! Nu kan jag tänka på mig själv & välja nyttigare! Som sambo föll man lättare för pizza, onyttigare hemlagat, snacks & godis förslag.
Men första tiden som singel så "unnade" mig sig för att man var down! Sedan vände det... och det blir bara bättre & bättre!

Njut av söndagen, Kram

                                                                     

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härligt Sussy!! :)

2009-01-18 @ 10:10:07
URL: http://sofie-sofie-sofie.blogspot.com/
Postat av: Ida

Snyggt jobbat!! :)

Jag är glad att du tar hand om dig själv !!

2009-01-18 @ 15:12:06
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0