Tisdag

2 ägg till frukost

Massa dans till radiomusik, spring i trappor.... alltså ingen träning bara massa rörelse!!

Lunch: Kelda Soppa
Knäcke med smör & skinka

Mera dans & skutt medans jag städar!

Middag: Omelett med bacon, svartpeppar, örtsalt & chili

Minispa: Fotbad, fotvård, nagelvård av mina trasiga händer...
Långdusch, med scrub & extra lång inpackning (har alltid inpackning)
Sov en stund med en speciell fotkräm!



Gör i ordning en grönsallad, rostar pinjenötter, förbereder äppel efterrätten som ska tas till jobbet i morgon!
Stressar lite i lugn i ro... för jag har vissa förväntningar på kvällen!!

Det blev en lång sista på saker jag ska släpa på tåget, men det är det värt! Säger jag idag....
Kanske skulle det behövas en bil?

En stor form med skivade äpplen
Nötter
Mezeyoghurt
Kanel & fruktsocker
En stor burk grönsallad med röd lök, pinjenötter/frön
En god dressing & flingsalt





Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en skön dag!!

Hoppas det går fint att få med allt imorgon... och att det gillas!! :)

2009-01-06 @ 21:17:56
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0