Marias tankar om nya hälsoåret

Maria är en stark, härlig personlighet som kämpar & nu kämpar hon igen! Har fått lov att använda hennes text:


nu är det dags för förändringar

♥ dricka max 3 koppar kaffe om dagen
♥ dricka mer grönt te
♥ dricka mer vatten om dagen
♥ träna regelbunden om än så att det blir hemma för mig själv,
♥ jag har ju mängder olika träningsredskap nu
♥ äta mindre portioner
♥ snacks/godis äts på lördagar eller högtider ex nyårsafton ;)
♥ röra mer på mig sitta still mindre
♥ ta hand om mig själv mer, ex hårinpackning osv...




Bra inställning av Maria, allt låter så väldigt bra! Kan faktiskt behövas denna typen av lista, så man kan utvärdera sina mål! Min tanke är att fundera vad man vill & kan med ett sundare tänk!





 Hur tänker du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0