Ida, nu är viljan på gång!!

Nu har Ida kommit i gång med GI-metoden & hon gör det utan svårigheter! Riktig kämpar glöd & det är så härligt att höra henne berätta hur det går! För hon är så stolt & vet ni vad? Jag är grymt stolt över henne.... Heja!!

Undrar vem som inspirerar vem? Det blev ägg inhandlat.... lite omelett någon?

Jag tillåter mig själv att ta sånt jag inte ska... åh det känns som att det var bara för en grej som hände måndagen innan nyår! Men jag kan inbilla mig....  Just nu i skrivades stund känner jag mig peppad! Peppad att kämpa utan att annat ska göra motstånd! Åh den chokladen jag inte kunde låta bli är slut!!

Ida, är glad av många anledningar att du är min vän!
Vi kan göra detta!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack snälla!!

Det är du som inspirerat mig!

Nu jäklar!! Kämpa kämpa kämpa!! :)

Du och jag!!



Är himla glad att du är min vän också!!

2009-01-05 @ 20:46:40
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0