Tragisk

Jag grävde ner mig lite för att det varit alla hjärtans dag helg! Men skrev av mig om mitt singelliv i går & fick underbar respons, precis vad jag behövde!

Nu gräver jag ner mig för att jag låtit mig hamna över 60 kg igen. Har varit mindre aktiv i över en vecka nu.... är ju orörligare. Ringer jag till min läkere så kommer han skicka mig till sjukgymnasten & går jag dit får jag hemma övningar, vilket inte fungerar på mig! Ska jag våga att prata med tjejerna på gymmet!
Jag har också en teori om att när jag legat på en bättre vikt ett tag & sedan går upp även om det är lite, så orkar inte höften bära! Som exakt detta som är ju hände i sommras!

Men trots min smärta tog jag mig ut på två långsamma promenader & är megastolt över det!
Men det hjälps ju tydligen inte när man har ätit godis & för mycket nötter. Åh hämt mat, även om det inte var pizza.
Har sådan himla ångest! Varför kan man inte sköta om sig?

Jag har en tärnklänning att prova på lördag, då vill jag ha droppat av något kg!

Oj har jag skriva av mig dagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0