Mardrömmar

Har sovit dåligt ett par dagar. Har en sak att tänka på som utspelar sig på nätterna! Har ingen vidare lust att gå till jobbet!
Men det som känns bra är att jag vill börja träna igen & tänka på min kost!
Började min nya vecka igår söndag & det känns jättebra. Första hindret var hembakt & det steget klev jag över.

Vågen stannade på 59,6 åh tänkte: det var inte så farligt! Kammade håret, ställde mig igen av ren lycka.... 6o,3 då försvann mitt leende! Upp till kamp :)
Just nu känns det toppen med just hälsan. Jag har ont, men det ska inte hindra mig! Måste nog ner i vikt för att smärtan ska försvinna! Hade liknade problem när jag gick upp snabbt i sommras!
Vill själv träna bort min kroniska värk, dags för förändrig av hela mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0