Känner mig svag

Måste bara bestämma mig för att bli stark igen! Min höft gjorde så frukansvärt ont i fredags så jag kände mig så liten & svag! Kändes så bra att ha de härliga vännerna hos mig när jag mådde som sämst sedan jag fick ont igen! Jag lider över att man som ung ska ha så ont. Mina vänner känner nog igen sig.
Men det är bara jag själv som kan göra mig starkare. Nu har jag gått upp i vikt, & det tror jag på värkar att smärtan är tillbaka. Så jag känner mig ganska peppad att ta tag i allvaret & stärka min kropp. Kom nyss hem från en skaskig kort promenad & har en tanke om att gå ner till studiofitness lite senare. Eller i morgon. Men det måste göra försiktigt!

Ska också ha fokus på kosten igen för att nå målen. Att inte kämpa får mig att må dåligt även om för studen är det gott med godisbiten.
Ida, är du med?

Har lite idéer för en liten resa, & tills dess vill jag känna mig i bättre form!
Åh, det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag är med!!



Hoppas det känns bättre snart!!



Tack för helgen!

2009-02-22 @ 20:20:10
URL: http://dobelieve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0