Liten viktig detalj...

... för att träningen ska fungera är att kroppen är frisk & hel! Mitt knä fick ett ordentligt skrubbsår förra måndagen, & jag mer eller mindre gav upp träningen när jag just kommit igång! Kändes ju jätteskönt, åh så krasch bom bang! Jaja, nu börjar jag repa mig och.... det går att böja lilla knät som har sån viktig roll!
Jag har gjort några få situps som skadad, men ger upp lite för lätt! Så nu ska jag ut i spåret för att fira mitt till frisknande!

Tack mina fina för pepp-talk!

Vink vink!


Uppdatering: Hur gick det?
Jo då, stavarna hängde på till skogen. Och det gjorde inte ont, men det var ett trött knä & irriterat!
Men så himla skönt att lilla jag var pyttelite envis! Så det blev 2,5 km spåret plus till & från skogen
Kändes gott att ställa sig & duschen efteråt. Hoppas på lite träning imorgon innan jobbet. Börjar ju sent....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0